Wat een contrast, een deel van onze klanten is open en heeft het drukker dan ooit, zoals supermarkten, drogisterijen en dierenspeciaalzaken. Andere klanten moeten dicht, hoe zuur zo midden in de december-feestmaand. Wel zijn er mogelijkheden voor afhalen en thuisbezorgen, bijvoorbeeld bouwmarkten en boekhandels zien we hier van gebruik maken.
Bij Valk Solutions staan we paraat om onze klanten te ondersteunen in deze tijd. Ons customer service team is volledig operationeel op de helpdesk en ook de service engineers in de buitendienst zitten gewoon op de weg. Juist nu willen we er zijn voor onze klanten. Wat zijn de mogelijkheden voor bestellen en afhalen? Of waar moet je aan denken om bij de deur af te rekenen? Bel ons, we ondersteunen je graag. Zie ook onze pagina met veelgestelde vragen op de website.
Nu corona voortduurt, is het extra belangrijk om je data digitaal op orde te hebben en je klanten ook online te kunnen helpen. Retailers die zich daar op georganiseerd hebben kunnen de lockdowns beter doorstaan. De REST API van ASPOS is een belangrijk hulpmiddel om bijvoorbeeld je webshop en je winkels met elkaar te verbinden. Deze API ondersteunt standaard click & collect, ship from store, dropshipment en nog vele varianten meer. Met de ASPOS REST API laat je de techniek voor je werken en benut je de digitale mogelijkheden ten volle, nu en in de toekomst.