Purdey gaat voor ASPOS

Purdey gaat voor ASPOS

Het Nederlandse modemerk Purdey stapt in op het omnichannel retail platform ASPOS van Valk Solutions. Hiervoor is een exclusieve overeenkomst getekend met een looptijd van 5 jaar.

Sinds de opening van de eerste winkel in 1980, staat het Nederlandse modemerk Purdey voor tijdloze mode en vrouwelijke elegantie. Met gevoel voor stijl, oog voor detail en liefde voor het product, ontwerpt en ontwikkelt al 40 jaar stijlvolle en draagbare collecties. Deze collecties zijn exclusief verkrijgbaar in de 24 prachtige winkels en op de Purdey webshop. In het najaar opent Purdey nog eens twee winkels.

Paul Dumasy, commercieel manager bij Valk Solutions: “Op het ASPOS platform van Purdey vindt straks real-time gegevensuitwisseling plaats tussen de winkels en de webshop. Purdey zal in staat zijn om online en offline te combineren en daardoor maximaal te profiteren van de synergie tussen beide verkoopkanalen. We zijn er trots op dat Purdey voor ASPOS heeft gekozen.

Coen van Hout, algemeen directeur van Purdey: “Purdey is een ProFashionAll gebruiker van het eerste uur, mede door de overname van ProFashionAll door Valk Solutions raakten we met elkaar in gesprek. De persoonlijke aandacht en aanpak die bijdraagt aan “ICT ontzorging” voor het middelgrote bedrijf Purdey heeft mede de keuze op Valk Solutions doen vallen. Daarnaast kunnen we met Valk Solutions als loyalty specialist onze loyalty bij Purdey naar een hoger niveau brengen.”

De voorbereidingen zijn al in volle gang door onze projectleiders. Doelstelling is om de uitrol nog deze zomer af te ronden. Het team van Valk Solutions wenst de organisatie van Purdey en al haar winkels alvast veel plezier en succesvolle zaken met het ASPOS omnichannel cloud platform.

Montfoort, juni 2020

 

Terug naar overzicht