Parfuma ook op ASPOS

Parfuma ook op ASPOS

Het Antwerpse familiebedrijf Parfuma heeft het ASPOS omnichannel retail platform van Valk Solutions in gebruik genomen. Bijzonder is dat Parfuma niet alleen voor de winkeldiensten, maar ook voor de webshop diensten is overgestapt naar ASPOS. Op deze manier zet Parfuma in korte tijd een grote stap voorwaarts op haar omnichannel roadmap.

Parfuma heeft een rijke historie die maar liefst 50 jaar terug gaat. Net als Valk Solutions is Parfuma een écht familiebedrijf. De onderneming wordt geleid door de tweede generatie van de familie Breckpot. Parfuma staat al sinds 1971 bekend om haar advies, service en aanbod. De familie Breckpot vindt klantbeleving, zowel online als offline, erg belangrijk. De klant moet altijd centraal staan en precies dát wordt door het platform van Valk Solutions mogelijk gemaakt. Bij het hoofdfiliaal op de Eiermarkt te Antwerpen werd in 1992 een groot en luxueus BeautyCenter toegevoegd om klanten nog meer te kunnen bieden.

Naast de ASPOS kassa en ASPOS webshop gaat Parfuma ook gebruik maken van de ASPOS ChannelEngineService waarin een select assortiment kan worden aangeboden op verschillende marketplaces. Op die manier verwacht Parfuma nog meer klanten te bereiken in Vlaanderen en omstreken.

Valk Solutions wenst Benoit en Caroline Breckpot en hun team veel plezier en goede verkopen toe met onze omnichannel diensten.

Montfoort, september 2019

 

Terug naar overzicht