Valk Solutions heeft horeca bestel app Obur overgenomen. Met Obur kunnen gasten de menukaart inzien en mobiel bestellen en betalen. Een uitkomst voor horeca ondernemers met een personeelstekort, aldus het NOS journaal eerder deze maand.
Obur werkt heel eenvoudig door met je smartphone een QR code te scannen. Steeds meer horeca ondernemers plaatsen deze QR codes op hun tafeltjes. Voordeel is dat gasten niet op een ober hoeven te wachten en altijd direct de kaart kunnen bekijken en hun bestelling kunnen doorgeven. Zo kunnen terrassen, café’s en restaurants met minder personeel toch op volle kracht doordraaien.
Technologie gedreven innovatie is van levensbelang voor horeca ondernemers
Lodewijk Klosse, oprichter van Obur: “We hadden al langer een intensieve samenwerking met het Countr team van Valk Solutions. De combinatie van Obur en Countr is een perfecte oplossing voor horeca ondernemers in binnen- en buitenland. Bij Valk Solutions is onze app in beste handen. We waren de technische start up fase ontgroeid en het komt er nu op aan om operationeel en commercieel op te schalen.”
John Staunton, CTO van Countr International: “Obur is een ijzersterke toevoeging voor Countr. Het product is buitengewoon stabiel en was de eerste oplossing op de markt voor digitaal bestellen aan tafel, maar ook voor bestellen vanuit huis en thuisbezorgen of afhalen. Sinds corona kent digitaal bestellen in de horeca een enorme opmars. Meer dan ooit is technologie gedreven innovatie van levensbelang voor horeca ondernemers.”
De eerste tientallen Countr klanten maken al gebruik van Obur.
Nieuwsgierig?
Kom naar de franchisedagen van Onderneem ‘t voor een live demo. Of neem contact op met ons Countr team via aisha@countrhq.com.