De ASPOS Foodservice is nu beschikbaar!

ASPOS Food integratie

De ASPOS foodservice is nu beschikbaar! Het is nu voor de consument mogelijk om aan de zelfscankassa eten en drinken te bestellen. Hierbij is het ook mogelijk om te customizen; glutenvrij brood? Havermelk in de cappuccino? Geen keuze is te gek! De bestellingen worden doorgestuurd naar de keuken en keukenscherm. De consument ziet hierbij ook de status van de bestelling, denk hierbij aan bijvoorbeeld ‘in bereiding’ of ‘klaar’.

Bestellen via qr-code

Gasten die aan een tafel zitten binnen of buiten op het terras kunnen de QR code scannen die bijvoorbeeld op tafel staat of in de menukaart is verwerkt. Bij het scannen van de QR code komt de digitale menukaart naar voren. Zo kunnen zij direct bestellen en afrekenen met Ideal. Hier zijn verder geen orderkosten en commissies aan verbonden, lekker laagdrempelig dus! Ook is het ideaal als men bijvoorbeeld broodjes wilt bestellen vanaf kantoor en deze later wilt ophalen. Denk bijvoorbeeld aan kantoorpersoneel die tijdens de lunch broodjes willen halen. Makkelijk voor jou, voor de planning en de gasten hoeven niet in de rij te staan in de winkel!

 

Koppeling met thuisbezorgd

We hebben vandaag de dag heel veel platformen waar bestellingen plaatsvinden en dat aantal zal alleen maar toenemen. Om alles centraal te kunnen managen hebben we een koppeling met Deliverect waarbij alle orders samenkomen en direct naar ASPOS worden doorgestuurd. Alle online bestellingen van o.a. Thuisbezorgd en Uber Eats komen binnen via Deliverect. Deze orders komen allemaal binnen op het keukenscherm zodat de medewerkers gemakkelijk en snel de orders kunnen verzamelen en bereiden waar nodig. We hebben een totaaloverzicht van alle orders van de verschillende platforms waarbij duidelijk is welke bestelling om welke tijd wordt opgehaald en waar de bestelling van afkomstig is. Hierdoor hebben medewerkers een goed overzicht over alle bestellingen die ze moeten bereiden.

 

Centrale aansturing

Door alle orderstromen samen te laten komen in een platform heb je ook alle data centraal. Door het uitgebreide BI dashboard is exact te zien op welke tijden de piekmomenten zijn, waar de omzet plaatsvindt. Zo kan je het benodigde personeel goed plannen.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Krijg toegang tot exclusieve informatie. Abonneer nu!

Contact us

We’re here for you.

You can contact us at any time by:

  • Phone on +31 (0)348 431 490

  • Chat with the chat function on this screen

  • Completing the form bellow:
  • You're subscribing!

    That's great!

    Neem contact op

    We staan voor je klaar.

    Je kunt altijd contact met ons opnemen:

  • Telefoon op +31 (0)348 431 490

  • Chat met de chatfunctie op dit scherm

  • Invullen van het formulier hieronder
  • Je schrijft je in!

    Wat fijn!