Wist je dat verschillende webshop processen in ASPOS ondergebracht kunnen worden? Dat komt goed uit, want online winkelen is belangrijker dan ooit.
Van alle Nederlanders shopt 15% bij voorkeur online en 41% combineert winkelbezoek met online. En de groei van online gaat door. ASPOS helpt jou als retailer om al die online shoppers een goede ervaring te bezorgen, zodat ze bij je terug blijven komen. Dat doen we op 3 manieren:
Communicatie
Ten eerste ondersteunt ASPOS heel gemakkelijk alle e-mail communicatie van de webshop met je klanten. Welkomstberichten zodra klanten een account aanmaken op de webshop, orderbevestigingen als klanten bestellen en berichten zoals “je pakje is onderweg” of “je pakje ligt klaar om op te halen”. Plus berichten als klanten hun wachtwoord vergeten en om achteraf de tevredenheid te toetsen. Al die berichten worden consistent afgehandeld vanuit ASPOS.
E-fulfillment
ASPOS ondersteunt de complete functionaliteit voor ordermanagement en e-fulfilment voor de webshop. Dit betekent dat online orders overzichtelijk binnenkomen in ASPOS van waar uit het pickproces kan starten. Na het verzamelen en inpakken worden de pakketjes heel efficiënt vanuit ASPOS aangemeld bij de juiste vervoerders. Alle intelligentie rondom deze processen zit in ASPOS.
Facturatie
In één moeite door verzorgt ASPOS ook nog de pakbonnen en facturen voor jouw klanten. Netjes in het gewenste formaat en conform alle geldende webshop voorschriften. Zo heb je de cirkel rond, van registratie tot orderintake en van levering tot pakbon en factuur, ASPOS regisseert jouw online business en bezorgt je klanten een goede ervaring.
Door de webshop te koppelen met ASPOS ontsluit je al deze functionaliteit om je online beloftes waar te maken. Immers heldere communicatie, een snelle en betrouwbare levering en een correcte factuur maken dat online shoppers weer bij je terug komen.
Ook je online beloftes waarmaken? Koppel nu je webshop met ASPOS. Bel ons op 0348 431 490, denken graag met je mee.