De Voordeelmarkt heeft haar splinternieuwe webshop gelanceerd en dat moet natuurlijk gevierd worden. De webwinkel is ontwikkeld op het ASPOS platform van Valk Solutions met een compleet eigen content management systeem (CMS) van First Focus. DeVoordeelmarkt.nl is volledig omnichannel geïntegreerd en werkt 100% realtime samen met de winkels en het DC, waardoor ook de fulfilment in ASPOS wordt afgehandeld.
Frank Kolkman, bij De Voordeelmarkt verantwoordelijk voor finance & control: “Onze behoefte lag echt bij een omnichannel oplossing. Vanuit onze omnichannel strategie willen wij klanten één beleving bieden, zowel online als offline. Daarbij spelen loyalty, marketplaces en marketing automation een belangrijke rol. Valk Solutions heeft met het ASPOS platform bewezen te kunnen voldoen aan deze wensen en daarom zijn wij super tevreden met het resultaat”.
De Voordeelmarkt heeft een netwerk van winkels in Nederland waar je terecht kunt voor al jouw klusartikelen. Denk bijvoorbeeld aan binnen- en buitenverf, behang, laminaat en toebehoren zoals schuurpapier, verfkrabbers en -kwasten. Voor elke klus (en elke portemonnee) heeft De Voordeelmarkt een geschikt product. Bij De Voordeelmarkt is de relatie tussen prijs en kwaliteit erg belangrijk. Het motto van De Voordeelmarkt is dan ook: “De beste verf voor de laagste prijs”!
Ook Michel Bruins, manager webshop, vindt dat alle processen nu veel efficiënter werken: “Doordat wij met verschillende systemen werkten voor onze webshop en de winkels, was er geen goede afstemming van de voorraden. Nu draaien zowel de winkels als de webshop op één platform zodat wij de voorraden goed kunnen bijhouden. Zo zijn de grootste uitdagingen opgelost.”
De livegang van de webshop was tevens startsein voor de uitrol van de winkels. Een deel van de winkels draait al op ASPOS, komende weken stappen alle filialen over. Valk Solutions heet De Voordeelmarkt van harte welkom bij de ASPOS familie. Wij wensen jullie veel zakelijk succes met jullie gloednieuwe omnichannel oplossing.