Multi Store Management
Al je winkels omnichannel op één platform: ASPOS
Eén klantervaring voor al jouw winkels
Dankzij één centrale database kun je klanten een unieke omnichannel beleving geven. ASPOS staat voor Advanced Sales Platform of Omnichannel Services: Een suite van applicaties in een geïntegreerde oplossing, voor één waarheid in je hele keten. Jij bepaalt welke van onze diensten voor jouw keten relevant zijn, of welke diensten van derden je wilt koppelen met de REST API. Beheer je keten met een druk op de knop; online en realtime in de ASPOS cloud!
Ontdek de kracht van ASPOS
Een schat aan mogelijkheden voor je Sales, Marketing en CRM
STUUR OP CIJFERS MET HET BI DASHBOARD
Het BI dashboard is speciaal ontwikkeld voor retailketens met alle inzichten over je verkopen, klanten, inkopen én voorraden. Net als alle andere functies in ASPOS, is ook het retail dashboard realtime en 100% online. Dit betekent dat je altijd en overal beschikt over de laatste actuele cijfers, compleet met analyses, benchmarks en trendontwikkeling van al je winkels. Het BI dashboard is interactief en dynamisch.
BEHEER CENTRAAL, LIVE EN EFFICIËNT
Beheer je data centraal voor alle winkels tegelijk. Trouwens, niet alleen voor de winkels, ook voor de webshop en het DC. In ASPOS is er één centrale waarheid. Klanten, producten, prijzen, voorraden, alle data beheer je in één hand. Online en realtime. Mutaties zijn dus met een druk op de knop direct in je hele keten beschikbaar. Zo loop je nooit achter de feiten aan. Vergroot je slagkracht met omnichannel cloud platform ASPOS.
HAAL VOORDEEL UIT AUTOMATISCHE HERBEVOORRADING
Vertaal je formulebeleid strak door naar de winkels. Met ASPOS optimaliseer je verkoopkansen door producten de juiste plek in de winkel te geven. Op basis van jouw schappenplan kan ASPOS de winkels volledig automatisch herbevoorraden met de gewenste producten en aantallen op de gewenste datums. Kies ASPOS en ga voor minder nee verkoop, minder handwerk, minder fouten, en een strakker formulebeleid.
OPTIMALISEER INTERFILIAAL
Met ASPOS kun je naadloos producten uitwisselen tussen filialen onderling en DC's. De voorraden in alle winkels en magazijnen zijn transparant in ASPOS. Hardlopers in de ene winkels kun je herbevoorraden uit een andere winkel. Niet verkochte producten kun je terughalen naar het DC en uitverkopen in de webshop. Weborders kunnen vanuit winkelvoorraden uitgeleverd worden. Dit en meer manage je met ASPOS. Maak gebruik van onze slimme algoritmes die op jouw maat worden ingeregeld.
LAAGSTE TOTAL COST OF OWNERSHIP
Minder maatwerk, minder interfaces, minder handwerk, minder foutkosten, centrale data, altijd up to date, efficiënte standaarden, centraal beheer, optimale voorraden en minder nee-verkoop. ASPOS biedt gegarandeerd de laagste total cost of ownership in de markt. ASPOS is een totaaloplossing gebaseerd op open standaarden en werkt vanuit één centrale database, 100% online en realtime met één waarheid in de hele keten. Dankzij ASPOS bereik je maximale commerciële slagkracht en kom je toe aan het echte werk, retailen!
EN PROFITEER MEER...
Voortdurende doorontwikkeling
Er worden regelmatig nieuwe software versies uitgebracht waarin zowel feedback en gebruikersverzoeken als nieuwe technische faciliteiten zijn verwerkt. Nieuwe versies worden zonder extra kosten beschikbaar gesteld en worden geleverd met de juiste documentatie. Met ASPOS ben je altijd up-to-date.
Uitstekende servicegaranties
Ons support team werkt met oplostijdgaranties, niet slechts responstijden. Je krijgt direct een expert aan de telefoon. Wij leveren one-stop-shop service, zelfs voor diensten van derden. Indien nodig, komen onze engineers naar je toe om ter plaatse te helpen.
Data safety garantie
We beveiligen je vertrouwelijke gegevens volgens de hoogste standaarden. Wij voldoen aan de privacywet en ISAE 3402 en ISO 27001 regelgeving. Onze certificaten geven je alle veiligheid en zekerheid die je nodig hebt.
Duik je liever in de details van onze oplossingen?
Hier heb je toegang tot de volledige lijst van ons aanbod en technische specificaties.
Succesverhalen
Ons belangrijkste doel is om klanten voor de lange termijn tevreden te maken.
Onze klanten
Onze partners
Valk Solutions heeft de afgelopen 30 jaar een betrouwbaar partnernetwerk opgebouwd
Wil je meer zien? Doe het op jouw manier
VRAAG EEN GEPERSONALISEERDE DEMO AAN
Ons belangrijkste doel is om klanten voor de lange termijn tevreden te maken. Jouw onderneming is uniek en jouw merk is persoonlijk. Daarom zijn onze oplossingen afgestemd op je wensen en eisen en op die van je klanten. Vraag een demo en zie het met eigen ogen.
Wil je meer zien?
Doe het op jouw manier
VRAAG EEN
GEPERSONALISEERDE DEMO AAN
Ons belangrijkste doel is om klanten voor de lange termijn tevreden te maken. Jouw onderneming is uniek en jouw merk is persoonlijk. Daarom zijn onze oplossingen afgestemd op je wensen en eisen en op die van je klanten. Vraag een demo aan en zie het met eigen ogen.
Neem deel aan onze webinars
Schrijf je in voor onze webinars over:
POS-innovaties voor supermarkten. Save the date.
CERTIFICERINGEN