Nieuwe trigger service ASPOS

Nieuwe trigger service ASPOS

DGN Retail heeft als eerste de nieuwe Klantenvertellen triggerservice in ASPOS in gebruik genomen. Met meer dan een miljoen unieke reviews voor bijna 13.000 opdrachtgevers is Klantenvertellen marktleider in het segment van klantbeoordelingen. Opvallend is de zeer hoge conversie tot wel 76%.

Internet is met afstand het grootste oriëntatiekanaal voor potentiële klanten. Door in de oriëntatiefase inzicht te geven in de aankoopervaringen van klanten kweken retailformules vertrouwen. Klanten die meer vertrouwen hebben kopen sneller en meer. Zo helpt het klantbeoordelingssysteem van Klantenvertellen DGN Retail en haar ondernemers om de omzet te vergroten en het rendement te verbeteren.

Op het omnichannel cloud platform ASPOS van Valk Solutions zijn alle data van de winkels en online realtime beschikbaar in de centrale database. Door actuele aankoopgegevens digitaal en geautomatiseerd aan te reiken bij Klantenvertellen ontsluiten we een grote bron van potentiële reviews. Behalve op de webshop worden de reviews ook geplaatst in Google Adwords.

Ook reviews van klanten publiceren? Bel ons, we adviseren u graag.

 

Montfoort, juni 2019

 

Terug naar overzicht