Niels tot je dienst

Niels tot je dienst


Ontmoet Niels, onze support consultant

Ik ben Niels van Wijk, 27 jaar en werkzaam bij Valk Solutions als support consultant. Ons team helpt klanten om het maximale uit de software te halen. We begeleiden ook nieuwe klanten om thuis te raken in het systeem. Dat doen we nu noodgedwongen op afstand en straks hopelijk weer op de winkelvloer.


Support, het eerste aanspreekpunt bij een probleem

Voor heel veel klanten zijn wij het eerste aanspreekpunt bij een vraag of probleem. Wij helpen klanten verder en ondersteunen hen. Als Valk Solutions beheren wij essentiële winkelprocessen waarmee onze klanten hun geld te verdienen. Want als er niet afgerekend kan worden of als een product niet zichtbaar is in de webshop, kun je het ook niet verkopen.


Samen werken voor naadloze klantbediening

Binnen Valk Solutions werken alle teams samen om klanten te helpen. Als Support moeten wij een wens of probleem duidelijk omschrijven zodat een collega applicatiebeheerder of developer er iets mee kan. En van Consultancy krijgen wij na een project een goede overdracht zodat wij klantvragen kunnen beantwoorden. Samenwerken is dus erg belangrijk.


Elke dag kans om verwachting te overtreffen

Ik geniet het meeste van het contact met klanten. Voor mij is elke dag een nieuwe kans om de verwachting van klanten te overtreffen. Als een klant belt met een probleem is de hoogste prioriteit hoe los ik dit zo snel en goed mogelijk op voor de klant?

Het steeds verder kunnen gaan in de oplossing en zorgen dat de klant het probleem niet meer tegenkomt en hier met alle betreffende collega’s keihard voor werken en gezamenlijk de successen vieren kan mijn dag goed maken.


Ik houd graag zelf de controle

Wat ik het fijnste aan mijn functie vind, is dat ik zelf de meeste issues kan oplossen. Maar voor sommige problemen zijn we afhankelijk van andere partijen zoals een netwerk leverancier of betaalplatform. Ook dan houd ik zelf de controle over de voortgang en de gereedmelding naar onze klanten.


Stapje extra

Een klant had meermaals gebeld over een terugkerende probleem. Alleen was niet helemaal duidelijk waar deze uit voort kwam. Om het voor eens en altijd op te lossen ben ik er in gedoken en heb kunnen ontdekken wat mis ging. De oorzaak lag buiten ons domein, maar dat maakt niet uit, de klant was geholpen. Ik zet graag dat extra stapje om de klant te helpen en blij te maken. Dat maakt mijn dag weer goed!

 

Terug naar overzicht