Goede vibe klantendag

Goede vibe klantendag

Inspirerende nieuwe mogelijkheden, interessante informatie en een fijne sfeer, dat waren de enthousiaste reacties van onze klanten op de klantendag. Op 26 september 2019 waren al onze klanten uitgenodigd die gebruik maken van het ASPOS omnichannel cloud platform. Het was prachtig hoe retail organisaties uit 9 verschillende verticals elkaar inspireerden met hun eigen succesverhalen. De dag werd overladen met een bijzonder goede vibe in het prachtige kasteel van Montfoort.

Karin opende de klantendag met het thema ‘Samen bouwen aan de toekomst’. Robert ging in op de nieuwe ontwikkelingen van dit jaar en de roadmap voor komende jaren. Daarnaast presenteerden klanten zelf wat het ASPOS platform doet voor hun organisatie. Primera vertelde over haar succesvolle loyaliteitsprogramma in stappen van zegeltjes tot spaarpas en Primera app. Mitra deed verslag hoe zij met gebruikmaking van bijna alle applicaties op het ASPOS platform een beste winkelketen prijs in de wacht hebben gesleept. En BeautyX verraste met een sprankelende presentatie over hun nieuwe beauty formule die vanaf dag één alles omnichannel doet.

Ook partners Spotler, Transsmart en Channel Engine vertelden wat hun diensten variërend van email marketing tot transsport en marketplaces voor klanten kunnen doen in combinatie met het ASPOS platform. Dat gaf volop stof tot discussie en ideeën voor de toekomst.

De middag werd afgesloten met een gezellige borrel onder begeleiding van een live jazz band gevolgd door een vorstelijk diner in het kasteel van Montfoort. Het team van Valk Solutions bedankt haar klanten voor hun inspiratie en betrokkenheid tijdens de klantendag.

Montfoort, oktober 2019

 

ASPOS klantendag sfeer

Terug naar overzicht