Gekwalificeerde klantenservice

Gekwalificeerde klantenservice

Voor het achtste jaar op rij heeft Valk Solutions zich gekwalificeerd als ‘Klantvriendelijke telefonische dienstverlener’ volgens Stichting ITO. Met een score van 83% voldoen we met onze Klantenservice aan de normen van ITO. Op het onderdeel ‘Vertrouwen in de goede afloop’ scoren we zelfs 90% en op het onderdeel ‘Oplossingsgerichtheid’ maar liefst 91%.

Voordat dit certificaat werd toegekend zijn 500 telefoongesprekken teruggeluisterd door de deskundigen van ITO en beoordeeld op tientallen kpi’s zoals first time right, bereikbaarheid, klantgerichtheid, deskundigheid, taalgebruik en nog veel meer. Ook geeft Stichting ITO elk jaar weer aanbevelingen hoe we de klantbeleving nog verder kunnen verbeteren.

Mathijs Eijbaard, manager Support: “Mijn team van 15 support consultants bestaat grotendeels uit voormalige supermarktmanagers en filiaalmanagers. Zij spreken de taal van onze klanten en kennen de processen op de winkelvloer door en door. Wij leiden hen in-huis op tot deskundige support consultants. Stichting ITO helpt ons om met de juiste gesprekstechnieken de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Als volgende stap gaan we werken met voice analytics, waarmee naast de kpi’s ook de emotie gesprekken wordt gemeten.

We zijn als Valk Solutions trots op ons support team en bedanken onze klanten voor hun vertrouwen.

Montfoort, mei 2020

 

 

Terug naar overzicht